Kto może ubiegać się o Zielony Certyfikat?
Na ten moment o Zielony Certyfikat mogą się ubiegać szkoły (z siedzibą we Wrocławiu) posiadające własną kuchnię, które na dzień dokonywania zgłoszenia (według zasad określonych w Regulaminie) posiadają ważny Certyfikat „Stołówka z certyfikatem zdrowego i racjonalnego żywienia”.
Jak można ubiegać się o przyznanie Zielonego Certyfikatu?
Placówki zainteresowane udziałem w pilotażu Certyfikacji w zakresie niemarnowania żywności i działań proekologicznych – Zielony Certyfikat powinny wypełnić i wysłać (zgodnie z instrukcją) formularz zgłoszeniowy. Po jego pozytywnej weryfikacji w placówce odbywa się konsultacja z Doradcą ds. żywienia, podczas której dokonywana jest ocena spełnianych przez nią kryteriów certyfikacyjnych. Jeśli jej wynik jest pozytywny – placówka otrzymuje Certyfikat. Opinia negatywna obliguje do wprowadzenia zmian w wyznaczonym przez Doradcę terminie. Z uwagi na pilotażowy charakter projektu liczba zgłoszeń może być ograniczona.